Wymiana i zwroty

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.DESIGN-STORE.PL

Szanowni Państwo,

dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i zapraszamy do zapoznania się ogólnymi warunkami zakupu naszym sklepie internetowym www.design-store.pl

Formuła niniejszych warunków zakłada ustalenie ogólnych zasad na jakich nastąpi realizacja zamówienia.

Niniejsze warunki, w razie podjęcia decyzji o złożeniu zamówienia, regulują w szczególności zasady na jakich nastąpi przyjęcie, wykonanie i rozliczenie zamówienia, w tym kwestie naszej jak i Państwa odpowiedzialności. Warunki te znajdą zastosowanie w razie braku wyraźnych innych ustaleń między nami.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ORAZ PRZEBIEG REALIZACJI

  1. Zamówienie przez koszyk.

To Państwo decydują o złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym. Cenimy sobie przejrzystość, dlatego standardowo przebieg zamówienia wygląda następująco:

  1. składają Państwo zamówienie na naszej stronie internetowej, dodając produkty do koszyka i potwierdzając zamówienie.
  2. W zamówieniu prosimy o informację czy życzą sobie Państwo FV. Jeśli tak, prosimy o podanie danych.
  • Następnie otrzymują Państwo automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia
  1. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony produkt jest obecnie wyprzedany lub chwilowo niedostępny z innych powodów, zostają Państwo o tym niezwłocznie poinformowani mailem lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, to Państwo podejmuje decyzje o jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  2. po otrzymaniu przez nas wpłaty, automatycznie otrzymują Państwo wiadomość o rozpoczęciu realizacji zamówienia
  3. kiedy Państwa zamówienie jest gotowe do wysyłki, pracownicy Działu Obsługi Klienta niezwłocznie informują o możliwości wysyłki lub odbioru osobistego (zależy od wcześniej wybranej opcji dostawy).
  • w przypadku wysyłki towaru nieopłaconego w całości, mogą Państwo dopłacić pozostałą kwotę przelewem bankowym lub za pobraniem. Towar wysyłamy po całkowitym uregulowaniu płatności.
  • w przypadku odbioru osobistego, mogą Państwo odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Solec 58/60 na Warszawskim Powiślu lub w naszym magazynie na ul. Mińskiej 65, w Warszawie, po wcześniejszym ustaleniu punktu odbioru.
  1. w przypadku odbioru osobistego ze sklepu stacjonarnego zastrzegamy sobie prawo do trzymania Państwa zamówienia na ul. Solec 58/60 przez 3 dni, po tym czasie zamówienie wraca na nasz magazyn na ul. Mińską 65 i należy ponownie umówić się na odbiór towaru.
  1. Zamówienie drogą poczty elektronicznej (mailowo) .

Standardowo przebieg wygląda następująco:

  1. Proszę wysłać maila na adres kontakt@design-store.pl o tytule zamówienie, a w treści wskazać :
  2. zamawiane produkty, ilość
  3. sposób dostawy/ odbioru,
  4. swoje dane (imię i nazwisko / nazwę firmy, numer telefonu do kontaktu)
  5. informację czy życzą sobie Państwo Fakturę VAT

w celu przygotowania oferty lub Faktury pro forma.

  1. Pracownik Działu Obsługi Klienta w odpowiedzi wysyła Państwu termin realizacji zamówienia oraz Fakturę pro forma, z informacją o wysokości przedpłaty wymaganej do rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  • Zamówienia produktów, których nie posiadamy na stanie magazynowym (z terminem realizacji) wymagają przedpłaty, w wysokości 50%.
  1. Dalszy przebieg zamówienia wygląda tak samo jak w przypadku zamówienia przez koszyk.
  1. Nie przyjmujemy zamówień składanych drogą telefoniczną.

OFERTA

  1. W naszym sklepie internetowym znajdziecie Państwo zarówno produkty markowe, jak i niemarkowe produkty sprowadzane przez polskich dystrybutorów z różnych części świata.
  2. W całości naszą ofertę wyróżnia wyselekcjonowany asortyment, który osobiście jest przez nas wybierany na targach meblowych w Europie oraz sprawdzany pod kątem jakości.
  • Wszystkie produkty posiadają odpowiednie certyfikaty uprawniające do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.
  1. Większość produktów z naszej oferty jest do samodzielnego montażu, w szczególności komody, szafy, szafki RTV, stoły, kanapy i narożniki.
  2. Niektóre fotele i krzesła z naszej oferty wymagają dokręcenia nóżek.
  3. Jeśli obawiają się Państwo czy któryś produkt jest do montażu prosimy o zapytanie drogą mailową na adres kontakt@design-store.pl
  • Na Państwa prośbę możemy dostarczyć wybranym produktom inne certyfikaty, które będą dla Państwa niezbędne do złożenia zamówienia.
  • Na Państwa prośbę możemy dostarczyć odpowiednie atesty oświetlenia, które będą niezbędne do złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. 

ZAMÓWIENIE SZYTE NA MIARĘ

Staramy się sprostać Państwa największym wymaganiom, dlatego oferujemy produkty, które mogą być dopasowane do Państwa indywidualnych potrzeb, np. kanapy, narożniki, meble na zamówienie według specyfikacji.

  1. Zamówienie, w którym przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według Państwa specyfikacji lub służący zaspokojeniu Państwa zindywidualizowanych potrzeb; w tym w szczególności produktu o właściwościach indywidualnie określonych, takich jak wymiary, kolor czy rodzaj materiału, z którego wykonany jest produkt nie podlegają zwrotowi, w szczególności nie przysługuje w stosunku do nich prawo odstąpienia od Umowy.

 

WYSYŁKI I DOSTAWY

  1. Wysyłki i dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku.
  2. Informację o tym czy życzą sobie Państwo wysyłkę lub dostawę prosimy zawierać od razu przy składaniu zamówienia.
  • Faktura lub paragon dostarczane są w momencie dostawy lub odbioru towaru, czasem w chwili złożenia zamówienia. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od nas dokument nie został dostarczony, prosimy o pilną informację, a niezwłocznie dostarczymy dokument drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  1. Koszt dostawy zamówienia zawsze jest po Państwa stronie chyba, że opis oferty produktu lub ustalenia indywidualne stanowią inaczej. Dotyczy to również ponownych wysyłek, których nie odebraliście Państwo wcześniej mimo ustaleń. Nie pokrywamy kosztów powtórnych wysyłek wynikających z Państwa nieobecności lub zaniechania.
  2. Państwo jako odbiorcy macie obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązani jesteście spisać z kurierem protokół szkody, niezbędny do uznania reklamacji w transporcie.
  3. Jeśli zauważycie Państwo, że paczka jest uszkodzona, a kurier już odjechał, w ciągu 7 dni należy skontaktować się z kurierem lub firmą kurierską aby kurier wrócił do Państwa i spisał protokół szkody. Jest to niezbędne do złożenia reklamacji na produkt, który został uszkodzony w transporcie.
  • Wszystkie przesyłki paletowe nadawane firmą kurierską dostarczane są wyłącznie pod Państwa budynek, nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki paletowej do mieszkania.
  • Wybierając opcję dostawy - przesyłkę kurierską, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki powyżej 30 kg. Kurier ma obowiązek dostarczyć zamawiany towar pod drzwi mieszkania jeśli waga produktu nie przekracza 30 kg . W innym wypadku doręczyciel może odmówić wniesienia przesyłki, co jest od nas niezależne.
  1. W przypadku wysyłek firmą kurierską nie mamy wpływu na godzinę dostawy zamówienia do Państwa oraz  nie mamy bezpośredniego kontaktu z kurierem. Jeśli kurier nie zastanie Państwa w domu, w momencie dostawy, powinien się z Państwem kontaktować telefonicznie.
  2. Zawsze na Państwa prośbę możemy wysłać list przewozowy w celu śledzenia paczki.
  3. Wychodząc Państwu na przeciw, proponujemy usługę dostawy zamówienia naszym transportem. Koszt takiej dostawy zawsze ustalany jest indywidualnie, w zależności od ilości km i ilości osób niezbędnych do wykonania dostawy. Plusem takiej dostawy jest możliwość ustalenia godziny dostawy oraz pomocy ze strony naszego magazyniera we wniesieniu produktu.
  • Inną możliwością dostawy jest wysyłka za pośrednictwem zewnętrznej firmy spedycyjnej. W przypadku takiej dostawy koszty również wyliczane są indywidualnie w zależności od ilości km i wagi produktu. Zamówienie dostarczane jest pod drzwi mieszkania lub do środka.

 

PROMOCJE W SKLEPIE DESIGN-STORE

Idąc na przeciw Państwa oczekiwaniom, regularnie przygotowujemy dla Państwa atrakcyjne ceny naszych produktów. W związku z tym, zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia promocji. Mogą Państwo skorzystać z jednej, najbardziej korzystnej promocji.

Wyróżniamy poniższe rodzaje promocji:

  1. Kod rabatowy obniżający cenę, który należy wpisać podczas składania zamówienia przez koszyk
  2. Obniżka cen w sklepie internetowym
  • Kod rabatowy za opuszczony koszyk w sklepie internetowym
  1. Indywidualny rabat przyznany przez Obsługę Sklepu
  2. Promocja darmowej wysyłki
  3. Promocja 10 rat 0%.

 

ZWROTY

  1. Zgodnie z naszym regulaminem - Konsument, który zawarł umowę na odległość (dotyczy to zamówień realizowanych przez "koszyk" w sklepie internetowym), może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Aby dokonać zwrotu należy wysłać do nas wiadomość mailową z informacją, że będą Państwo odsyłać towar. Taka informacja jest dla nas o tyle cenna, że możemy kontrolować odbiór tej paczki.
  • Następnie prosimy odesłać do nas towar z wypełnionym formularzem zwrotu. Paczkę prosiły odesłać do naszego magazynu na adres ul. Mińska 65 Warszawa.
  1. Po otrzymaniu produktów (nie noszących śladów użytkowania, które obniżyłyby ich wartość), Państwa środki zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni na podany rachunek bankowy.
  2. Zamówienia składane drogą elektroniczną (mail) traktowane są jak umowa zawarta na odległość i przysługują im takie same prawa odstąpienia od umowy.
  3. Zamówienia składane osobiście w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotom.
  • Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z 2014 roku, jeśli kupujecie Państwo produkt na firmę (na Fakturę VAT) nie przysługuje Państwu prawo zwrotu. Zdarzają się wyjątki wynikające z naszej chęci przyjęcia danego produktu, ale z założenia kupując produkt na firmę odbieracie sobie możliwość zwrotu.
  • Zamówienia na towary nie widniejące w naszej ofercie, realizowane specjalnie na Państwa życzenie, gdzie my jesteśmy pośrednikiem kupującym dla Państwa w innym sklepie, nie podlegają zwrotom.

 

REKLAMACJA I GWARANCJA

  1. Zgodnie z prawem, w naszym sklepie kupujecie Państwo produkty objęte 2 letnim okresem gwarancji.
  2. W niektórych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do skrócenia okresu gwarancji do 1 roku, tylko pod warunkiem, że poinformowaliśmy Państwa o tym przed złożeniem zamówienia.
  • W przypadku niezgodności zakupionego towaru z umową, w okresie gwarancyjnym przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia reklamacji.
  1. Zawsze staramy się rozpatrzeć Państwa reklamację w terminie do 14 dni roboczych.
  2. Procedura reklamacyjna standardowo wygląda u nas następująco:
  3. w pierwszej kolejności staramy się usunąć powstałą wadę
  4. jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić problemu, wymieniamy uszkodzony element
  5. jeśli wymiana nie jest możliwa lub nieznacznie poprawiła jakość produktu proponujemy Państwu obniżenie ceny, poprzez zaproponowanie stosownego rabatu
  6. ostateczną formą rozwiązania reklamacji (gdy pozostałe zawiodą) jest możliwość odstąpienia od umowy .
  7. Reklamacje prosimy wysyłać drogą mailową i zawrzeć następujące informacje:
  8. Imię i Nazwisko osoby zamawiającej
  9. Numer zamówienia
  10. opis wady
  11. zdjęcia powstałej wady

 

KONTAKT Z NAMI

  1. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Państwem jest poczta elektroniczna (e-mail) oraz telefon, za pośrednictwem których będą Państwo wymieniać z nami informacje dotyczące zamówienia.
  2. Zapraszamy również Państwa do kontaktu osobistego w naszym sklepie stacjonarnym na Powiślu w Warszawie, ul. Solec 58/60.
  • Osoby kontaktujące się w sprawie zamówienia z Państwa strony traktujemy za należycie upoważnione do działania w Państwa imieniu w zakresie danego zamówienia.

 

ZACHOWANIE POUFNOŚCI

Jesteśmy sklepem prokonsumenckim, dlatego zobowiązujemy się do zachowania poufności oraz do nieujawniania osobom trzecim jakichkolwiek informacji na Państwa temat. Zobowiązanie do zachowania poufności obowiązuje bezterminowo, w tym także w razie zakończenia realizacji zamówienia.

Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdziecie Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI sklepu Design-Store.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejsze warunki regulują ogólne, ramowe zasady współpracy między Państwem, a nami. O ile nie uzgodnimy z Państwem inaczej na piśmie, niniejsze warunki dotyczącego realizacji zamówienia będą podlegały niniejszym ogólnym warunkom.

Jakiekolwiek zmiany lub uzupełnienia niniejszych warunków dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Państwem, a nami zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę naszej firmy.

 

Dziękujemy za uważną lekturę!

W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji – prosimy o kontakt telefonicznie pod numerem telefonu (22) 401 12 22 / +48 602 495 255 lub mailowo na adres kontakt@design-store.pl  

 

Życzymy udanych zakupów i szybkiej realizacji zamówienia!

 
 
 
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony