Reklamacja i Gwarancja

REKLAMACJA I GWARANCJA

         I.         Zgodnie z prawem, w naszym sklepie kupujecie Państwo produkty objęte 2 letnim okresem gwarancji.

       II.          W niektórych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do skrócenia okresu gwarancji do 1 roku, tylko pod warunkiem, 
                    że poinformowaliśmy Państwa o tym przed złożeniem zamówienia.

      III.          W przypadku niezgodności zakupionego towaru z umową, w okresie gwarancyjnym przysługuje Państwu prawo do zgłoszenia reklamacji.

     IV.           Zawsze staramy się rozpatrzeć Państwa reklamację w terminie do 14 dni roboczych.

       V.          Procedura reklamacyjna standardowo wygląda u nas następująco:

  1.        w pierwszej kolejności staramy się usunąć powstałą wadę
  2.        jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić problemu, wymieniamy uszkodzony element
  3.        jeśli wymiana nie jest możliwa lub nieznacznie poprawiła jakość produktu proponujemy Państwu obniżenie ceny, poprzez zaproponowanie stosownego rabatu
  4.        ostateczną formą rozwiązania reklamacji (gdy pozostałe zawiodą) jest możliwość odstąpienia  od umowy .

     VI.            Reklamacje prosimy wysyłać drogą mailową na adres kontakt@design-store.pl i zawrzeć następujące informacje:

  1.        Imię i Nazwisko osoby zamawiającej
  2.        Numer zamówienia
  3.        opis wady
  4.        zdjęcia powstałej wady

 

Dziękujemy za uważną lekturę i życzymy samych udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl